Relacja spod spodu samochodu

Tak jak obiecałem przesyłam zdjęcia wykonane Admirałowi w garażu. Po wczołganiu się pod spód samochodu jestem pod wrażeniem tego w jak dobrym stanie udało się kupić karoserie.
Jest co prawda kilka miejsc gdzie trzeba będzie wstawić łatki bez tragedii. 
Najwięcej pracy będzie mnie czekać przy odbudowaniu następujących miejsc:
➡️podłużnicy z przodu. Poprzedni właściciel brutalnie tam podziałał kątówką.
➡️podłogi bagażnika przy lewym nadkolu. Ruda zjadła sporo blachy.
➡️prawy błotnik wraz z miejscem mocowania reflektora.
Z dobrych rzeczy to wszystkie nadkola oraz cała podłoga są zdrowe. Nie udało mi się podnieść maski silnika ale to kwestia czasu. Od wewnątrz komora silnika też jest w dobrym stanie.
Co prawda garaż w którym jest obecnie Admirał nie jest docelowym garażem gdzie będzie remont bo jest za mały ale to tylko stan przejściowy. 






















Komentarze