Przed planowanymi zakupami warto sprawdzić co ma się na stanie. Tak też było w tym przypadku.
O ile wnętrze jest praktycznie kompletne tak pod maską w komorze silnika jest sporo rzeczy wymontowanych.
Wiedziałem wcześniej, że szwagier grzebał już przy silniku i rozebrał go na części pierwsze. Co ciekawe, każda cześć silnika była w innym jego garażu. Zatem należało w końcu zebrać wszystko w jedno miejsce.
A oto rzeczy które udało odnaleźć. Z góry przepraszam jeśli gdzieś popełniłem błąd w podpisie zdjęcia. Cały czas się uczę.
Jak się okazało jest sporo części. Mam nadzieje że uda mi się je uratować i przywrócić im ich pierwotne funkcje. Nie obejdzie się to bez wielu chemikaliów i papierów ściernych i godzin pracy.
Trzymajcie kciuki.
O ile wnętrze jest praktycznie kompletne tak pod maską w komorze silnika jest sporo rzeczy wymontowanych.
Wiedziałem wcześniej, że szwagier grzebał już przy silniku i rozebrał go na części pierwsze. Co ciekawe, każda cześć silnika była w innym jego garażu. Zatem należało w końcu zebrać wszystko w jedno miejsce.
A oto rzeczy które udało odnaleźć. Z góry przepraszam jeśli gdzieś popełniłem błąd w podpisie zdjęcia. Cały czas się uczę.
![]() |
Panewki i smok miski olejówej |
![]() |
Pompa wody |
![]() |
Rozdzielacz zapłonu |
![]() |
Wał korbowy |
![]() |
Głowica z zaworami |
![]() |
Dolot powietrza |
![]() |
Miska olejowa |
![]() |
Miska olejowa |
![]() |
Uchwy miski olejowej |
![]() |
Reflektor #1 |
![]() |
Reflektor #2 |
![]() |
Reflektor #3 |
![]() |
Reflektor #4 |
![]() |
Tłoki i pierścienie #1 |
![]() |
Tłoki i pierścienie #2 |
![]() |
Skrzynia biegów |
![]() |
Chłodnica |
![]() |
Blok silnika |
![]() |
Uszczelki pod głowcie |
![]() |
Koło zamachowe |
![]() |
Osłona skrzyni biegów |
![]() |
Kolektor dolotowy #1 |
![]() | |
|
![]() |
Sprzęgło #1 |
![]() |
Sprzęgło #1 |
![]() |
Kolektor wydechowy #1 |
![]() |
Kolektor wydechowy #1 |
![]() |
Migacz tylny #1 |
![]() |
Migacz tylny #2 |
![]() |
Migacz tylny #3 |
![]() |
Migacz tylny #4 |
![]() | |
|
![]() | |
|
![]() | |
|
![]() |
Migacz przedni #3 |
Jak się okazało jest sporo części. Mam nadzieje że uda mi się je uratować i przywrócić im ich pierwotne funkcje. Nie obejdzie się to bez wielu chemikaliów i papierów ściernych i godzin pracy.
Trzymajcie kciuki.
Komentarze
Prześlij komentarz