Przed planowanymi zakupami warto sprawdzić co ma się na stanie. Tak też było w tym przypadku.
O ile wnętrze jest praktycznie kompletne tak pod maską w komorze silnika jest sporo rzeczy wymontowanych.
Wiedziałem wcześniej, że szwagier grzebał już przy silniku i rozebrał go na części pierwsze. Co ciekawe, każda cześć silnika była w innym jego garażu. Zatem należało w końcu zebrać wszystko w jedno miejsce.
A oto rzeczy które udało odnaleźć. Z góry przepraszam jeśli gdzieś popełniłem błąd w podpisie zdjęcia. Cały czas się uczę.
Jak się okazało jest sporo części. Mam nadzieje że uda mi się je uratować i przywrócić im ich pierwotne funkcje. Nie obejdzie się to bez wielu chemikaliów i papierów ściernych i godzin pracy.
Trzymajcie kciuki.
O ile wnętrze jest praktycznie kompletne tak pod maską w komorze silnika jest sporo rzeczy wymontowanych.
Wiedziałem wcześniej, że szwagier grzebał już przy silniku i rozebrał go na części pierwsze. Co ciekawe, każda cześć silnika była w innym jego garażu. Zatem należało w końcu zebrać wszystko w jedno miejsce.
A oto rzeczy które udało odnaleźć. Z góry przepraszam jeśli gdzieś popełniłem błąd w podpisie zdjęcia. Cały czas się uczę.
Panewki i smok miski olejówej |
Pompa wody |
Rozdzielacz zapłonu |
Wał korbowy |
Głowica z zaworami |
Dolot powietrza |
Miska olejowa |
Miska olejowa |
Uchwy miski olejowej |
Reflektor #1 |
Reflektor #2 |
Reflektor #3 |
Reflektor #4 |
Tłoki i pierścienie #1 |
Tłoki i pierścienie #2 |
Skrzynia biegów |
Chłodnica |
Blok silnika |
Uszczelki pod głowcie |
Koło zamachowe |
Osłona skrzyni biegów |
Kolektor dolotowy #1 |
|
Sprzęgło #1 |
Sprzęgło #1 |
Kolektor wydechowy #1 |
Kolektor wydechowy #1 |
Migacz tylny #1 |
Migacz tylny #2 |
Migacz tylny #3 |
Migacz tylny #4 |
|
|
|
Migacz przedni #3 |
Jak się okazało jest sporo części. Mam nadzieje że uda mi się je uratować i przywrócić im ich pierwotne funkcje. Nie obejdzie się to bez wielu chemikaliów i papierów ściernych i godzin pracy.
Trzymajcie kciuki.
Komentarze
Prześlij komentarz